Monday, July 13, 2009

arghhhhhhhhhhhh.....bowing n sunyi gler.......

hmm........rasa nya agak lama dah aku x update my blog..
sejak kengkwan suma balik kampus 4 new semester, tinggalah aku kesorgan kt bintulu ni....(isk....isk....) xder kawan nak ajak kuar leparkin.....lagi pun aku dah xdpt masuk uni utk intake ni....(lagi sedey aku dibuat nyer)........skrg ni, aku lam proses recover semengat aku yang dah ilang sebab xdpt further my study....but anyway...skrg aku tgh bz buat segala persiapan utk cari kerja.......lagi pun byk pelaung keja terbuka sekrg.......my target is petronas...hehehe.....sbb dah praktikal situ) lagi pun post yg available tu pun post civil (yeay...ada peluang)....
an di hope that sum day i will got the opportunity sambg stdy lagi........


:: T.H.E.E.N.D ::

No comments:

Post a Comment